FAQ
Onze FAQ bevat de meest gestelde vragen van onze bezoekers.
Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden? Neem contact op met ons team.
E-tickets worden 24 uur na ontvangst van uw betaling verzonden.
Als u uw tickets na dit tijdstip nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met uw verkooppunt.
Als u denkt dat uw tickets verloren, beschadigd of gestolen zijn, neem dan onmiddellijk contact op met uw verkooppunt met uw boekingsnummer om de procedure te versnellen.
Helaas, zodra je de kamer verlaat, kun je er niet meer in, dus zorg ervoor dat je alles meeneemt wat je nodig hebt.
Verloren voorwerpen! Als u een voorwerp bent kwijtgeraakt tijdens uw bezoek aan La Madeleine, vul dan het volgende formulier in: https://forms.gle/4aJEXGMVG4GsE8GFA
Na het invullen van het formulier, als uw voorwerp is gevonden, zullen wij opnieuw contact met u opnemen.