FAQ

Onze FAQ bevat de meest gestelde vragen van onze bezoekers.
Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden? Neem contact op met ons team.

U kunt uw tickets online kopen - via de websites van onze officiële ticketingpartners Ticketlive of Ticketmaster -, of aan de kassa van La Madeleine op de avond van het evenement als het evenement niet is uitverkocht.
Voor elk evenement is er een limiet aan het aantal tickets dat iemand kan kopen, om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen toegang hebben tot de kaartverkoop. Zodra u het aantal tickets hebt gekozen dat u wilt kopen, worden ze verwijderd uit de totale ticketvoorraad en in uw winkelwagentje gelegd. De aankoop in uw mandje wordt dan voor een beperkte periode bewaard. Als u uw aankoop te laat bevestigt, worden de geselecteerde tickets teruggebracht naar de globale ticketvoorraad en opnieuw te koop aangeboden aan andere klanten.
Papieren tickets worden binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw betaling geleverd. E-tickets worden 24 uur na ontvangst van uw betaling verzonden. Als u uw tickets na dit tijdstip nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met uw verkooppunt.
Als een boeking eenmaal is gemaakt, kunnen we deze helaas niet meer ruilen of annuleren, tenzij het evenement wordt geannuleerd of uitgesteld of de informatie over het evenement ingrijpend is gewijzigd.
Als u uw bevestigingsmail niet onmiddellijk na uw aankoop ontvangt, wacht dan 24 uur voordat hij aankomt en controleer of hij niet in uw spam-map terecht is gekomen. Als u het na die tijd nog steeds niet hebt ontvangen of als u het bent kwijtgeraakt, neem dan rechtstreeks contact op met uw verkooppunt.
Papieren tickets worden binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw betaling geleverd. E-tickets worden 24 uur na ontvangst van uw betaling verzonden. Als u uw tickets na dit tijdstip nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met uw verkooppunt.

Als u denkt dat uw tickets verloren, beschadigd of gestolen zijn, neem dan onmiddellijk contact op met uw verkooppunt met uw boekingsnummer om de procedure te versnellen.

Zodra u uw tickets hebt gekocht, is de enige manier om uw leveringsadres te wijzigen via het verkooppunt. Zorg ervoor dat u uw afleveradresgegevens invult wanneer u uw tickets boekt.
Neem contact op met de ticketingdienst die uw reservering heeft gemaakt om uw tickets terugbetaald te krijgen. U vindt de naam van uw ticketservice in uw bevestigingsmail.
Video-opnamen, op welk medium dan ook, en/of flitsfotografie zijn tijdens de voorstelling verboden. Dit beleid zal strikt worden toegepast en de directie behoudt zich het recht voor elk elektronisch apparaat dat zij ongeschikt acht te weigeren.

Helaas, zodra je de kamer verlaat, kun je er niet meer in, dus zorg ervoor dat je alles meeneemt wat je nodig hebt.

Ja, buiten het gebouw.
Als u iets kwijt bent, neem dan per e-mail contact op met ons kantoor via info@la-madeleine.be, met een specifieke beschrijving van uw verloren voorwerp.