FAQ

Nieuws

La Madeleine en het Covid-19 virus

Beste bezoekers,

Omwille van de ontwikkelingen omtrent de verspreiding van het covid-19-virus, heeft geen enkel evenement of concert in La Madeleine momenteel plaats en dit tot nader order. we staan klaar jullie opnieuw te ontvangen zodra dit mogelijk is!  

Om op de hoogte te blijven van uitgestelde of geannuleerde evenementen en/of concerten, kunnen jullie dagelijks onze agenda op de website raadplegen.

Deze beslissing werd genomen in het belang van de veiligheid en de gezondheid van onze bezoekers. Wij volgen dagelijks en met aandacht de voorschriften van de federale instanties op.

Graag vragen wij jullie om onderstaande instructies op te volgen:

Voor algemene vragen betreffende het Covid-19 virus, gelieve de volgende website van de Federale Overheidsdienst Volksgezondheid te raadplegen.


Wordt mijn concert behouden?

De volgende evenementen en concerten die gepland zijn voor de 19 april 2020 worden niet gehandhaafd. La Madeleine is zich momenteel aan het reorganiseren in samenwerking met de verschillende organisatoren om zo snel mogelijk oplossingen hiervoor te vinden. 

Om op de hoogte te blijven van uitgestelde of geannuleerde evenementen en/of concerten, willen wij jullie vragen om dagelijks onze agenda op de website te raadplegen alsook de verschillende communicaties op onze sociale media.


Wordt mijn concert terugbetaald?

Indien uw concert wordt geannuleerd of uitgesteld, vragen wij u om contact op te nemen met het ticketingplatform waarop u uw ticket(s) heeft gekocht of met de promotor van het concert om de terugbetalingsvoorwaarden te kennen.


Wat kan ik zelf doen om mezelf te beschermen en besmetting te vermijden?

1. Zeker doen: was regelmatig en grondig (40 à 60 sec.) je handen met water en zeep. Hoe je best je handen wast, zie je deze site.
2. Moet je hoesten? Doe dat in een papieren zakdoekje of in de binnenkant van je elleboog.
3. Gebruik papieren zakdoekjes bij het niezen of snuiten en gooi ze weg in een afsluitbare vuilbak.
4. Vermijd om handen en kussen te geven.
5. Blijf zeker thuis als je ziek bent. Ga niet naar het werk!
6. Vermijd zelf nauw contact met zieke personen.
7. Probeer erop te letten je gezicht zo weinig mogelijk aan te raken met je handen.


Meer info

 

Lijst van geannuleerde of uitgestelde evenementen

Datum
Evenement
Status
Noot
13/03/2020
Morcheeba
Uitgesteld
De nieuwe datum is nog niet beschikbaar
14/03/2020
Francesco De Gregori
Geannuleerd
 
20/03/2020
Franglish
Verplaatst naar 21/11/20
Tickets blijven geldig voor de nieuwe datum
22/03/2020
Eden
Uitgesteld
De nieuwe datum is nog niet beschikbaar
25/03/2020
Donovan
Verplaatst naar 24/10/20
Tickets blijven geldig voor de nieuwe datum
26/03/2020
Xander De Rycke
Verplaatst naar 04/03/21
Tickets blijven geldig voor de nieuwe datum
27/03/2020
L'argent fait le bonheur
Uitgesteld
De nieuwe datum is nog niet beschikbaar
28/03/2020
Discovery Festival
Verplaatst naar 03/06/21
Tickets blijven geldig voor de nieuwe datum
30/03/2020
Tommy Tiernan
Uitgesteld
De nieuwe datum is nog niet beschikbaar
03/04/2020
Maes
Verplaatst naar 10/10/20
Tickets blijven geldig voor de nieuwe datum
04/04/2020
Salmo
Verplaatst naar 05/11/20
Tickets blijven geldig voor de nieuwe datum
24/04/2020
Josman
Verplaatst naar 29/11/20
Tickets blijven geldig voor de nieuwe datum
25/04/2020
Balkan Trafik!
Verplaatst naar 22/04/21 Tickets blijven geldig voor de nieuwe datum
26/04/2020
Agustin Galiana
Verplaatst naar 01/11/20
Tickets blijven geldig voor de nieuwe datum
03/05/2020
Sans Visa
Verplaatst naar 18/04/21
Tickets blijven geldig voor de nieuwe datum
14/05/2020
Yannis Kotsiras Live
Verplaatst naar 14/10/20
Tickets blijven geldig voor de nieuwe datum
15/05/2020
Nora Hamzawi
Verplaatst naar 04/11/20
Tickets blijven geldig voor de nieuwe datum
16/05/2020
Renaissance
Verplaatst naar 17/10/20
Tickets blijven geldig voor de nieuwe datum
17/05/2020
Vetusta Morla
Verplaatst naar 15/05/21
Tickets blijven geldig voor de nieuwe datum
22/05/2020
Casting Crowns
Verplaatst naar 26/06/21
Tickets blijven geldig voor de nieuwe datum
27/05/2020 Michalis Hatzigiannis Verplaats naar 22/03/21 Tickets blijven geldig voor de nieuwe datum
12/06/2020
Sara'h
Verplaatst naar 26/09/20
Tickets blijven geldig voor de nieuwe datum
14/06/2020
Andrés Calamaro
Verplaatst naar 08/05/21
Tickets blijven geldig voor de nieuwe datum
13/11/2020 L'Impératrice Verplaatst naar 12/02/21 Tickets blijven geldig voor de nieuwe datum

Tickets

HOE KAN IK TICKETS KOPEN?

U kunt tickets online aankopen, via de telefoon, aan de kassa bij de zaal of via de officiële ticketverkoper Ticketmaster.

ZIJN ER BEPERKINGEN OP DE AANKOOP?

Voor elk event is er een beperking voor het aantal tickets dat elke persoon kan aankopen. Zo geven we zoveel mogelijk mensen de kans om tickets aan te kopen. Zodra u het aantal tickets hebt gekozen, worden ze uit de algemene voorraad van tickets gehaald en worden ze in uw winkelmandje geplaatst. Daarnaast is er ook een tijdslimiet voor het registreren van de aankoop in uw winkelmandje. Als u de tickets in uw winkelmandje niet aankoopt binnen deze tijdslimiet, dan gaan de tickets terug naar de algemene voorraad van tickets en worden ze opnieuw beschikbaar gesteld voor andere klanten.

WANNEER ONTVANG IK MIJN TICKETS?

  • Papieren tickets worden binnen 5 werkdagen na de ontvangst van uw betaling geleverd.
  • E-tickets worden binnen 24 uur na de ontvangst van uw betaling verzonden.
  • Als u na dit tijdsbestek uw tickets niet hebt ontvangen, neem dan contact op met uw verkooppunt.

KAN IK MIJN RESERVERING WIJZIGEN ALS ER BETERE PLAATSEN BESCHIKBAAR WORDEN?

Zodra een reservering werd gemaakt, kunnen we die helaas niet ruilen of annuleren, tenzij een event wordt geannuleerd of uitgesteld of als de informatie over het event aanzienlijk is gewijzigd.

IK HEB GEEN E-MAIL TER BEVESTIGING GEKREGEN.

Als u onmiddellijk na de verkoop geen e-mail met een bevestiging krijgt, wacht dan 24 uur en controleer of de e-mail niet terechtgekomen is in uw spamfolder. Als u dan nog geen e-mail ter bevestiging hebt gekregen of die kwijt bent, neem dan rechtstreeks contact op met uw verkooppunt.

IK HEB MIJN TICKETS NIET ONTVANGEN.

  • Papieren tickets worden geleverd binnen 5 werkdagen na de ontvangst van uw betaling.
  • E-tickets worden verstuurd binnen 24 uur na de ontvangst van uw betaling.
  • Als u na dit tijdsbestek uw tickets niet hebt ontvangen, neem dan contact op met uw verkooppunt.

IK HEB MIJN TICKETS VERLOREN OF ZE ZIJN GESTOLEN.

Als u denkt dat uw tickets verloren, beschadigd of gestolen zijn, neem dan onmiddellijk contact op met uw verkooppunt. Hou het referentienummer van uw reservering bij de hand om alles sneller te kunnen afhandelen.

HOE KAN IK MIJN GEGEVENS AANPASSEN NA IK MIJN TICKETS HEB BESTELD?

Nadat u uw tickets heeft gekocht kan u alleen uw gegevens aanpassen via uw verkooppunt.

INFORMATIE OVER DE SHOW EN DE ZAAL

WAT GEBEURT ER ALS HET EVENT WORDEN GEANNULEERD OF UITGESTELD?

Bel naar de ticketdienst die voor uw reservering heeft gezorgd om de terugbetaling van uw ticket te krijgen of uw ticket te ruilen. U vindt de naam van uw ticketdienst in de e-mail ter bevestiging.

MAG IK MIJN CAMERA MEEBRENGEN EN/OF FOTO’S NEMEN?

Het opnemen van video’s met welk toestel ook en/of foto’s maken met flits tijdens de show is verboden. Dit beleid zal strikt worden nageleefd en het management behoudt het recht voor om naar believen het gebruik van elk elektronisch toestel te verbieden.

KAN IK DE ZAAL IN- EN UITLOPEN WANNEER EN ZOVEEL IK DAT WIL?

Helaas is het niet mogelijk om terug naar binnen te gaan zodra u de zaal een keer hebt verlaten. Zorg er dus voor dat u alles wat nodig hebt, bij u hebt!

ZIJN ER ROOKRUIMTEN?

Ja, er is een rokersruimte voorzien buiten.

VERLOREN VOORWERPEN

Als u iets hebt verloren, neem dan contact met ons kantoor via het volgende e-mailadres: [email protected], met een duidelijke beschrijving van het voorwerp.