FAQ

Nieuws

LA MADELEINE HEROPENT HAAR DEUREN

Het Nationaal Overlegcomité heeft besloten dat indoorevenementen op volle capaciteit mogen doorgaan, zonder mondmasker of social distancing maar mét een Covid Safe Ticket (CST)! Daardoor kan La Madeleine vanaf dit najaar opnieuw concerten organiseren.
Wat heeft u nodig voor het bijwonen van een concert?

Het is belangrijk om over een CST te beschikken, want zonder geldige QR-code kunnen we u helaas niet toelaten.
Het zal niet mogelijk zijn om je u laten testen in La Madeleine.
La Madeleine zal er alles aan doen om zoveel mogelijk van haar concerten dit najaar te kunnen laten doorgaan.
De volledige kalender van La Madeleine kunt u hier bekijken.
Heeft u nog vragen, hieronder vindt u alle antwoorden.

Tot binnenkort!

Heropening van La Madeleine met Covid Safe Ticket

Wat heb ik nodig om een concert in La Madeleine te mogen meemaken?

  • Een geldig concertticket
  • Een Covid Safe Ticket (met QR Code, vaccinatiekaarten zijn niet geldig)
  • Een identiteitsbewijs met foto

Om de controle te vergemakkelijken willen we je vragen om je identiteitsbewijs en Covid Safe Ticket klaar te houden. Het Covid Safe Ticket kan je tonen op je smartphone (via de CovidSafeBe mobile app) of ook in geprinte versie. Ons personeel controleert vervolgens of je identiteit overeenkomt met de identiteit van het Covid Safe Ticket.

Hoe beschik je over een Covid Safe Ticket?

U kan uw Covid Safe Ticket aanvragen via de CovidSafeBe mobile app of op één van de volgende websites:

Om uw certificaat aan te vragen heeft u ofwel uw identiteitskaart, pincode of kaartlezer nodig of een digitale sleutel, zoals itsme.

Indien u geen inwoner van België bent, kan u eveneens gebruik maken van het Europees Digitaal Coronacertificaat. Dit is gelijk aan het Covid Safe Ticket, want ze gebruiken dezelfde QR-code. Als u al over zo een certificaat beschikt, hoeft u geen bijkomend document aan te vragen.

Waar moet ik aan voldoen om een Covid Safe Ticket te verkrijgen?

Iedereen vanaf 12 jaar kan een Covid Safe Ticket aanvragen. Kinderen onder de 12 jaar hoeven dan ook geen Covid Safe Ticket te hebben om toegang te krijgen tot La Madeleine.
U beschikt over:

  • Een geldig vaccinatiebewijs, u bent meer dan 2 weken volledig ingeënt
  • Een herstelcertificaat van minder dan 6 maanden oud
  • Een PCR-test met een negatief resultaat (geldigheid: dag van de test plus 2 dagen)
  • Een snelle antigeentest afgenomen door medisch geschoold personeel, met een negatief resultaat (geldigheid: dag van de test plus 1 dag)

Hoe wordt mijn Covid Safe Ticket gecontroleerd?

Aan de inkom zal de QR-code van uw Covid Safe Ticket of Europees Digitaal Coronacertificaat gescand worden door ons personeel. Zij zullen eveneens nakijken of uw identiteit overeenkomt. Hiervoor dient u een identiteitsbewijs te kunnen voorleggen.
Indien u geen Covid Safe Ticket of Europees Digitaal Coronacertificaat kan voorleggen, dan zullen we uw geen toegang kunnen geven. U krijgt ook geen toegang zonder identiteitsbewijs, dit om fraude te voorkomen.

Is het mogelijk om mij ter plaatse te laten testen?

Neen. Het is niet mogelijk om u ter plaatse te laten testen.

Meer info

Tickets

HOE KAN IK TICKETS KOPEN?

U kunt tickets online aankopen, via de telefoon, aan de kassa bij de zaal of via de officiële ticketverkoper Ticketmaster.

ZIJN ER BEPERKINGEN OP DE AANKOOP?

Voor elk event is er een beperking voor het aantal tickets dat elke persoon kan aankopen. Zo geven we zoveel mogelijk mensen de kans om tickets aan te kopen. Zodra u het aantal tickets hebt gekozen, worden ze uit de algemene voorraad van tickets gehaald en worden ze in uw winkelmandje geplaatst. Daarnaast is er ook een tijdslimiet voor het registreren van de aankoop in uw winkelmandje. Als u de tickets in uw winkelmandje niet aankoopt binnen deze tijdslimiet, dan gaan de tickets terug naar de algemene voorraad van tickets en worden ze opnieuw beschikbaar gesteld voor andere klanten.

WANNEER ONTVANG IK MIJN TICKETS?

  • Papieren tickets worden binnen 5 werkdagen na de ontvangst van uw betaling geleverd.
  • E-tickets worden binnen 24 uur na de ontvangst van uw betaling verzonden.
  • Als u na dit tijdsbestek uw tickets niet hebt ontvangen, neem dan contact op met uw verkooppunt.

KAN IK MIJN RESERVERING WIJZIGEN ALS ER BETERE PLAATSEN BESCHIKBAAR WORDEN?

Zodra een reservering werd gemaakt, kunnen we die helaas niet ruilen of annuleren, tenzij een event wordt geannuleerd of uitgesteld of als de informatie over het event aanzienlijk is gewijzigd.

IK HEB GEEN E-MAIL TER BEVESTIGING GEKREGEN.

Als u onmiddellijk na de verkoop geen e-mail met een bevestiging krijgt, wacht dan 24 uur en controleer of de e-mail niet terechtgekomen is in uw spamfolder. Als u dan nog geen e-mail ter bevestiging hebt gekregen of die kwijt bent, neem dan rechtstreeks contact op met uw verkooppunt.

IK HEB MIJN TICKETS NIET ONTVANGEN.

  • Papieren tickets worden geleverd binnen 5 werkdagen na de ontvangst van uw betaling.
  • E-tickets worden verstuurd binnen 24 uur na de ontvangst van uw betaling.
  • Als u na dit tijdsbestek uw tickets niet hebt ontvangen, neem dan contact op met uw verkooppunt.

IK HEB MIJN TICKETS VERLOREN OF ZE ZIJN GESTOLEN.

Als u denkt dat uw tickets verloren, beschadigd of gestolen zijn, neem dan onmiddellijk contact op met uw verkooppunt. Hou het referentienummer van uw reservering bij de hand om alles sneller te kunnen afhandelen.

HOE KAN IK MIJN GEGEVENS AANPASSEN NA IK MIJN TICKETS HEB BESTELD?

Nadat u uw tickets heeft gekocht kan u alleen uw gegevens aanpassen via uw verkooppunt.

INFORMATIE OVER DE SHOW EN DE ZAAL

WAT GEBEURT ER ALS HET EVENT WORDEN GEANNULEERD OF UITGESTELD?

Bel naar de ticketdienst die voor uw reservering heeft gezorgd om de terugbetaling van uw ticket te krijgen of uw ticket te ruilen. U vindt de naam van uw ticketdienst in de e-mail ter bevestiging.

MAG IK MIJN CAMERA MEEBRENGEN EN/OF FOTO’S NEMEN?

Het opnemen van video’s met welk toestel ook en/of foto’s maken met flits tijdens de show is verboden. Dit beleid zal strikt worden nageleefd en het management behoudt het recht voor om naar believen het gebruik van elk elektronisch toestel te verbieden.

KAN IK DE ZAAL IN- EN UITLOPEN WANNEER EN ZOVEEL IK DAT WIL?

Helaas is het niet mogelijk om terug naar binnen te gaan zodra u de zaal een keer hebt verlaten. Zorg er dus voor dat u alles wat nodig hebt, bij u hebt!

ZIJN ER ROOKRUIMTEN?

Ja, er is een rokersruimte voorzien buiten.

VERLOREN VOORWERPEN

Als u iets hebt verloren, neem dan contact met ons kantoor via het volgende e-mailadres: [email protected], met een duidelijke beschrijving van het voorwerp.