FAQ

Tickets

HOE KAN IK TICKETS KOPEN?

U kunt tickets online aankopen, via de telefoon, aan de kassa bij de zaal of via de officiële ticketverkoper Ticketmaster.

ZIJN ER BEPERKINGEN OP DE AANKOOP?

Voor elk event is er een beperking voor het aantal tickets dat elke persoon kan aankopen. Zo geven we zoveel mogelijk mensen de kans om tickets aan te kopen. Zodra u het aantal tickets hebt gekozen, worden ze uit de algemene voorraad van tickets gehaald en worden ze in uw winkelmandje geplaatst. Daarnaast is er ook een tijdslimiet voor het registreren van de aankoop in uw winkelmandje. Als u de tickets in uw winkelmandje niet aankoopt binnen deze tijdslimiet, dan gaan de tickets terug naar de algemene voorraad van tickets en worden ze opnieuw beschikbaar gesteld voor andere klanten.

WANNEER ONTVANG IK MIJN TICKETS?

  • Papieren tickets worden binnen 5 werkdagen na de ontvangst van uw betaling geleverd.
  • E-tickets worden binnen 24 uur na de ontvangst van uw betaling verzonden.
  • Als u na dit tijdsbestek uw tickets niet hebt ontvangen, neem dan contact op met uw verkooppunt.

KAN IK MIJN RESERVERING WIJZIGEN ALS ER BETERE PLAATSEN BESCHIKBAAR WORDEN?

Zodra een reservering werd gemaakt, kunnen we die helaas niet ruilen of annuleren, tenzij een event wordt geannuleerd of uitgesteld of als de informatie over het event aanzienlijk is gewijzigd.

IK HEB GEEN E-MAIL TER BEVESTIGING GEKREGEN.

Als u onmiddellijk na de verkoop geen e-mail met een bevestiging krijgt, wacht dan 24 uur en controleer of de e-mail niet terechtgekomen is in uw spamfolder. Als u dan nog geen e-mail ter bevestiging hebt gekregen of die kwijt bent, neem dan rechtstreeks contact op met uw verkooppunt.

IK HEB MIJN TICKETS NIET ONTVANGEN.

  • Papieren tickets worden geleverd binnen 5 werkdagen na de ontvangst van uw betaling.
  • E-tickets worden verstuurd binnen 24 uur na de ontvangst van uw betaling.
  • Als u na dit tijdsbestek uw tickets niet hebt ontvangen, neem dan contact op met uw verkooppunt.

IK HEB MIJN TICKETS VERLOREN OF ZE ZIJN GESTOLEN.

Als u denkt dat uw tickets verloren, beschadigd of gestolen zijn, neem dan onmiddellijk contact op met uw verkooppunt. Hou het referentienummer van uw reservering bij de hand om alles sneller te kunnen afhandelen.

HOE KAN IK MIJN GEGEVENS AANPASSEN NA IK MIJN TICKETS HEB BESTELD?

Nadat u uw tickets heeft gekocht kan u alleen uw gegevens aanpassen via uw verkooppunt.

INFORMATIE OVER DE SHOW EN DE ZAAL

WAT GEBEURT ER ALS HET EVENT WORDEN GEANNULEERD OF UITGESTELD?

Bel naar de ticketdienst die voor uw reservering heeft gezorgd om de terugbetaling van uw ticket te krijgen of uw ticket te ruilen. U vindt de naam van uw ticketdienst in de e-mail ter bevestiging.

MAG IK MIJN CAMERA MEEBRENGEN EN/OF FOTO’S NEMEN?

Het opnemen van video’s met welk toestel ook en/of foto’s maken met flits tijdens de show is verboden. Dit beleid zal strikt worden nageleefd en het management behoudt het recht voor om naar believen het gebruik van elk elektronisch toestel te verbieden.

KAN IK DE ZAAL IN- EN UITLOPEN WANNEER EN ZOVEEL IK DAT WIL?

Helaas is het niet mogelijk om terug naar binnen te gaan zodra u de zaal een keer hebt verlaten. Zorg er dus voor dat u alles wat nodig hebt, bij u hebt!

ZIJN ER ROOKRUIMTEN?

Ja, er is een rokersruimte voorzien buiten.